F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Yess 1 I'm back fRom PH =)

hai geng. lama tak update. ermm, try buat twitter. sebab aku jelez adek aku da ade lah ! aku bile lagi ? engat nak buat after spm. mungkin ?!

nak dijadikan cerita, aku buat ! HAHAAHA

penat lah. lapa jugak .

weyhh, da nak raya. da nak trial !
 bile sahor pagi tadi, baru aku perasan. hari ni last sahor, last naek bas mktab! semalam last buka puasa. OMG dah 5 tahun !!!
betul la org ckp, pejem celik pejam celik, dah tumbuh jambang smpai tak perasan umur dah lanjut !

Sangat berharga memori ini !

ermm, pape je lah. weyh jangan raya sangad ! TRIAL nak dekat !
nak beat budak SDAR n SEMESRA tak ?!!!

SEMESTINYA WAJIB !! kayy, "fatwa aku"

Aku yakin aku boleh ! teroskan usaha MALIS ! jangan putus asa , jangan menyerah! u've still have plenty of time to repair everything u've done !
i know u can do it n go for it ! let's fight till our last blood !

HAHAHH, n sahabat sahabatku, tolong doakan aku sekali ea?
doakan korang aku perlukan jugak.

insyaallah kite sama sama meraih kejayaan bersama.


Wahai sahabatku, ingatlah

Saidina Umar Al Khatab pernah berkata,
"Orang yang banyak ketawa itu kurang wibawanya.Orang yang suka menghina orang lain,dirinya akan dihina.Orang yang mencintai akhirat,dunia pasti menyertainya.Sesiapa yang menjaga kehormatan orang lain,pasti dirinya akan terjaga"

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud,
 "Sesiapa yang cinta untuk menemui Allah,nescaya Allah cinta pula untuk menemuinya"

Konklusinya, kita kene kurangkan gelak. kerana apa? nanti ilmu yang kita dapat dari guru kita tak kekal. kan rugi nama nya. selain itu, kita jangan lah suka suki nak hina or kutuk orang len. engad lah,kita ni bagus sangad ke nk buat camtuh ? kita ni sume sama, tiada yang sempurna selain Nabi Muhammad SAW.Seterusnya, knape kita kejar duniawi dulu ? padahal akhirat lagi penting dan mustahak ! kalau kita utamakan akhirat,insyaallah dunia akan myusul. betol an ? Malahan, point ni memang penting ! kalau kita buka aib seseorang, nescaya ALLAH akan membuka aib kita di hari pembalasan nanti! kehormatan orang len kene jaga. supaya maruah nya tidak akan tercemar kecualilah orang yang kita nk buka aib tuh seorang yang jahil!

banyak yang boleh kongsi
tapi penat lalhhh,,,


hehhee, well homework kene berjalan gak an?

ermm, aku gembira .. dye call aku setelah lama aku tunggu..

engad an lupe dah. ye laa.. jaoh an ?

well, hope everybody will achieve their goal in life, Amin

d[>..<]b




0 comment[s] | back to top