F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
KrikkKrikk ~
im eating wafer with ice cream while write this post ~

agak agak lapo tak dengaar cmnie ?

ehehe.. sorry ye.. firstly, aku nak ucapkan

ASSALAMUALAIKUM !!! Tett tett !!!



hehee.. asyik start dengan mnde yg same.. so im trying to change my taste..

bo0o0oo.. (*___*)

trying konon ! bole bla arr malis !

ahaakkhakk.. haktuihh !

yes, u know what .. bout him... yeah .. sudah ku lupakan segala nya.. 
si tuut bukan my besties

kejam an ? yup.. mungkin dye tidak sedar,perlakuan nya telah membuatkan aku..

going down to pieces !

dye tidak menyedari.. biarlah..

La Tahzan wahai malis..
sesungguhnya ALLAH akan menggantikan nya dengan orang yg lebih baik..

SIAPA ?
Wallahua'lam.

just wait~

halaaa..

apa ini ! sebenarnye nak cakap pasal mende lain..



Kayy, the truth is !
im in trouble . . . err, xde jalan penyelesaian plak tuihh..

nie satu hal lagi !


Cerita Dahulu Kala..

ade sorg budak laki ni... minat aku ..

perhhh.. perasan.. aku plak ??

aku skola jauh la kn.. kan ? kan ?

dye ckp dye suke aku but couple manyak ma !

kay, thats so rude !
mati dye la ! ade aku kesah ??!!!

pastuh mula la... geng geng aku kaco dye.. biase la an.. duk asrama bosan

nak kaco orang je keje nye.. tapi aku x join la..

kawan aku pon amek number dye.. aku x taw plak an..

da lame2 tuh, baru lah sorg minah ni gtaw, dye couple nan buak tuh !

episod kehidupan couple tuh baru aku tahu.. dye cakap dye nk balas dendam tuk aku..

aku cakap x yah la.. myusahkan je.. nanti dye terluka plak

kayy, tetibe aku baik .. aku nie xde la baik sangat or jahat sangat

semua manusia sama kan ? tak pernah lari dari kesalahan..

hurm, kayy.. nak dijadikan cerita, kawan aku nie cakap la

dye sakit leukimia.. sebab dye nak break.. x nak diganggu budak tuh lepas break, dye ckp la cmtuh..

aku pown, ikuti je la episod cerita tuh..

budak tuh x dapat terima kenyataan plak

nie satu hal !

dye salahkan Allah,Tuhan Yang Maha Esa merampas minah tuh dr hidup dye..

kayy, bab ni memang aku marah sangat !

aku cakap la ..terima la hakikat kn.. semua yang hidup akan merasai mati..
semua manusia akan mati.. telah tercatat di luh mahfuz segala galanya..

time tuh, aku dlm bas.. tengah text ngan dye la..

aku tanye,"adakah kau masih salahkan yg ATAS sebab kematian dye ? kalau ya, aku akan putuskan segala hubungan kau dan aku!"

dye balas,"ya"

selepas tuh, aku tak melayan sebarang mesej or call dye smpai sekarang.

ade la, roomate aku sorang ni gataii!

g couple ngan dye !
mengamuk aku! hadehh, cari nahas plak !
 pastuh cmmane ntah, minah tuh pown break..

panas la hati si mamat tu kn.. yela, dah sume kawan aku text dye la.. apela..
pastuh nme aku kene jaja.. 



nak dijadikan cerita, si roomate aku nie ckp la, "weyh, taw x ,si gendut tuh ckp dye ade tegur malis kat fb ! dye gune acc aku la !!!"

aku pown ape lagi , "ARHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH... !!!"

menjerit sakan aku !

aku pon ape agy.. aku pon post la..







hanya ALLAH yg tahu..

siapa yang benar 

mungkin aku yg memulakan

tapi bukan kerelaanku..

biarlah org nk kate ape.. aku terima

ye.. memang ''kata2 lebih tajam drpd mata pedang
 tpi perbuatan lebih banyak membunuh''

salah aku kn, gune perkataan yg kasar untuk myelesaikan masalah

kerana aku telah memendam hmpir 5 tahun.. aku da x tahan dengan episod kehidupan dye.. dgn menyalahkn ALLAH, hisap gam la, lari dr umah la..
mcm2.. 


TAPI cara aku salah.. aku sedar aku salah.. kata2 tidak dapat diundur lagi seperti perahu yg masih boleh diundur lagi


waktuh tuh aku hanya pikir aku akan berlawan dengan dye je,

tetibe ade plak saudara islam lain membackup dye..

dye plak yg angin ngan aku .. aku x knal, x cari masalah pun, aku minta maaf pun kene maki gak.. 

okay.. sume salah aku kan ? sekarang conclusion nye,

aku yang salah kn ?



hati ini sangat rapuh

aku tak kuat untuk bangun

meski aku dipijak,ditindas, lebih baik aku berdiam bukan ?
dlm kelas pon same.. aku gak.



memang aku bersabar.. bile rishe ckp"spit it out at least once"

kesabaran aku mnjadi sia sia..

selepas itu, aku meletakkan segala galanya sebagai kesalahan aku..


sombody tell me,"kalau kau x kuat ..bile nak kuat?
nak tunggu masa tiba?
semua orang lemah
tpi mereka mencari kekuatan
kekuatan kita islam
pembantu kita seglanya ALLAH
senjata kita DOA
pembimbing rohani dan jasmani kita AL-QURAN
2 Malaikat di sisi kita
''di dunia ni orang yg kuat sahaja yg akan menang''
aq rase dah tiba masa utk kau kuatkan diri kau
ini nasihat drpd sahabat kau"


ye,baiklah.. aku mencuba.. walau banyak kekangan sekalipun aku cuba untuk meredah nye..

hidup ini

aku ni

selepas ini lebih baik aku berdiam tanpa menceritakn masalah aku.

biar aku pendam

walau sakit

drpd terus sakit

biarkan



wahai diriku,janganla kau menangis lagi...
tolongla, mata ini sudah bengkak... wahai sahabatku, hanya engkau yg mampu membuat aku risau ttgmu, tmpat aku meluahkn, serta mampu membuat aku menangis untuk masa yg sangat lama. terima kasih...




0 comment[s] | back to top