F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Holiday holiday ~
Holiday ... Assalamualaikum <3



Cuti Thaipusam----> egt aku balek kew bhai ??!!
ahakkk.. aku blek umah XZA derr
g mne ??

g TAMBUN larhh!!!!!

with ??  ----->Xza,Tka,Fyzan,Fara n Yan..

merenung masa hadapan


me ?? i like this fan .. ngee <3



yan pown nk posing ngan pat0ng ni..



penguin nie 0meyy!!



im a cat lover <3



malis n fara


kami pegi Lost World of Tambon, perak hari sabtu..

x rmai owg sgt larhhh.. tu yg sy0k ouhh

byk kali naek slide!!

de agy geng sheila yg pegi.. tapi trserempak kejup jew..
punye larhh berharap x jmpe mne2 mamat ph!!
tgah jln2 kt area WAVE aku nmpk amat drac!!

aku pun, "Weyh, DRAC!! Lari !!!", sume pndg n tr0s lari pecut masuk tmpat WaVe
SERam !!!!

 
 smpat lak p0sing dpn crmin..


 in mem0ry ~


 nk pegi lagi!! jom !!


Next --------> BuKiT MERAH !!!!!


asyik jalan jew keje aku an ?




byk duit abezz ouhh! tension aku.. duit buku da larh byk abez.. ilmu punye pasal x pew laa..


25 feb barulah trcapai impian bdk homeroom g lawatan stlah byk mnde yg melintas d hadapan

awal bulan agy rncang tp 25 feb bru dpt pegi!!

alhamdulillah arr.. satu jew masalah, pegi sabtu tapi exam hari rabu bhai ,29 feb !!

grrrrrr... pikir aku da study ke ? mamp0s aku!


depa ckp kite enj0y puas2, then study arr.. byk cantek !!

 riang sungguh mereka mereka ini !!




owg len berkejar ke bas, kt0wg smpt agy snap jup..







that's my watch qayyuum!! eheekk ble nk bg ?




da kuar drpd tempat ni ktowg melenc0ng ke Taiping Central


aku mas0k kdai Gift, tetibe aku dengar satu suara !!!

ahahaaa... nk taw pe ?? -------> Najwa Latiff in Taiping Central

hek!! aku x heran.. umor same an .. hurm juz 0meyy jew

weyh, SPM da ready ke bhai ? sibok sgt nyanyi jgn lupe study gak yew... kui kui kui


 dak laki amek kesempatan nk snap pic ngan Najwa Latif tuh..




Omeyy ea ? (>___<)





Amsyar,Adam,Bun n Khori nk gak ..





Khori, Adam n Afiq sedek pown.. hehee









nie sblom naek bas balek..



pastuh kt0wg mkn kt gerai parents Khori kt gerik..

Matrik Penang mai MRSM PH

w0keyy.. aku excited glew tggu hari sabtu 3 Mac

nk taw npe ??

aku dapat jumpa kak syafinaz n kak huda!

serious aku rindu glew diowg.. 

slalu motivate aku !

ble diowg da xde kt ph, x de tmpt aku nk mntk nasihat kcuali dr kwn yg bt0wl2 memahami

aku....................



seriously aku kehilangan mereka sangat2 !!

aku bersyukur sebab ALLAH bg aku kesempatan jumpe mereka..

jumpe diowg kt surau, pastuh diowg ajak aku skali join pr0gram BACK TO SCHOOL ,
program form 4 




masuk dgn muke malu sangat!!






"akak,saya malu larh, dy0rg knal sye, nty diorg ckp sye myemak jew kt ctu!"

kak huda ckp."lek suda,bkn nye diorg nk mkn ko pown, ikot jew, wat b0do suda"

aku p0wn ikot larh, form4 sume pndg.. aku wat donno je..

smpat larh snap seberapa pic yg mungkin.. kui kui kui (O____0)

kak pynaz n kak huda



kak alia n kak pynaz

nie kak alia, muke cam cikgu suzy an ?

dye ni dulu dak sains muar

bezz borak ngan dye
cam da lme knal

baek sangat!



hurm, aku tnyew kak huda pasal pointer

nk taw bpew ??  (=____=)

dye ckp 1st sem dpt 4.00!!

what ???

whoaaa... glew.. sem ni dpt 3.91.. tuh pown sbb trtggl kalkulat0r tuk paper chemist!

aku sgt larh terkezut.. bukan ape. cm dye ckp result spm x bag0s sgt

dpt matrik mmg brsyukur glew.. so dye mmg study hard sbb x nak pisang berbuah dua kali an

bulan april ni, diorg abez matrik

mudah mudahan , akak2 senior aku dapat blaja kt tmpat yg diorg suke n akan mnjadi insan yg berguna tuk masyarakat n islam



kak pynaz yg byk motivate aku slame kami knal



kak pynaz ni mmg role model aku

akak nie s0rg yg sgt tabah

walaupun dye kehilangan ibu nya semasa mndpt tawaran masuk mrsm, dye gagah mgharungi
dugaan ALLAH dgn hati yg tenang..

disaat calon2 spm sedang brhempas pulas menelaah pelajaran d saat miggu spm brlangsung, 
 pd pagi subuh nyew
kak syafinaz mndapat berita bahawa sekarang dye telah mnjadi anak yatim piatu.

ayah nya telah pergi mghadap Yang Maha Esa semasa kak fynaz sedang bertarung di medan SPM

dye tetap sabar n tabah.. cekal nye hati nye.. bagaimana aku ingin mnjadi seorg insan yg sebegitu rupa ? yg sangat sabar n tenang mghadapi ujian Nya

Ya ALLAH, tabahkanlah hatiku, 
limpahkan lah kesabaran yg tinggi dlm hidupku
permudahkanlah segala urusanku di dunia dan di akhirat
Ya ALLAH,YA Karim,YA Jabbar,YA Rahman YA rahim
lapangknlah dadaku, sinarkanlah hatiku dgn nur cahayamu
Berikanlah aku kefahaman yg tinggi dalam setiap ilmu yg aku pelajari..
Amin~

Kak Fynaz n Kak Huda~

disaat saya melihat bas matriks beralih kluar dr mktab
airmata ini menitis dgn laju krn kehilangan akak brdue
akak, trimas sbb still egt kat saya
saya akan sentiasa mndoakn kejayaan akak
trimas tuk segala galanya

Saya sayangkan akak sume kerana ALLAH S.W.T



finger off (T___________T)


0 comment[s] | back to top