F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Bile aku cuti plus bosan plus pluss..
Assalamualaikum W.B.T

weyhhh.. cuti darurat !!

yeahh !! that's cool !! AWESOME !!!
ehermm.. one more thing that i totally forget !!
SELARAS 2 !!! how i gonna answer all paper if im not bringing any books to study or revision ??!! (o___0)

in trouble huh ?!!!
exactly donno what to do .. SOMEBODY HELP ME ? please ??!!

 haha.. Malis, serve ur right !! hari tuh syok sangat! hooray2 lagi, sape suh lupe pasal selras 2?? mampuihh larhh kau !!

kau nak kalah lagi dengan dia ? serius segan deyhh!! ko tuh dah la mentor.. dia pulak beat kau !! sapa suh cari pasal ? kan ALLAH SWT da balas balik kat kau
sila amik pengajaran ye..

so, sekarang malis da sedar.. tidak baik menyimpan dendam kepada orang lain.
biarlah dia nak kutuk kau ke,buat kau menyampah ke,buat kau menangis ke, atau apa apa je yang akan menaikkan darah kau, kau releks je..
buat "donno" wat cool..

INGAT !!! biar orang buat kita sakit, jangan kita balas balik !
Malis:Boleh ke aku tahan ? Ya ALLAH, kuatkanlah hati ini untuk menghadapi semua karenah manusia di dunia ini dan dugaan yang bakal aku lalui..



 

Malis kuat an ?? u can face all problem by ur self with help from ALLAH right ?

Insyaallah..

hurm, ingat lahh

"Orang yang banyak ketawa itu kurang wibawanya. Orang yang suka menghina orang lain,dia juga akan dihina. Orang yang mencintai akhirat, dunia pasti menyertainya. Sesiapa yang menjaga kehormatan orang lain pasti dirinya akan terjaga. 

(SAIDINA UMAR)



hurm, nak cakap sikit nie, kepada tuttututtt tututt

------>Terima kasih atas segala galanya. Aku minta maaf la aku nie pelik n moreover. Terima kasih sebab layan karenah aku yang weirdo nie. At least, aku taw dalam dunie nie ade orang suke aku walau mase 10 min pastuh tambah lagi 10 min. Ok,that's funny ! Better than never have right ? Syukur Alhamdulillah.
Ermm,bur remember, SPM is in their way ! Just keep in our heart bout this. Aku berdoa agar perasaan ini kekal kerana ALLAH. Tapi aku x taw la hati kau camne. Aku pun x nak kau bosan cakap ngan aku or else. Errr, banyak mende yang aku nak cakap. Cukuplah sekadar aku taw hatimu. Itupun da cukup bermakna bagi hidup ini. 

 

YA ALLAH,

ANDAINYA DIA ADALAH JODOH YANG DITETAPKAN

OLEH-MU KEPADAKU,

MAKA CAMPAKKANLAH DALAM HATIKU CINTA KEPADANYA ADALAH

KERANA-MU,

DAN CAMPAKKANLAH DALAM HATINYA,

CINTA KEPADAKU ADALAH KERANA-MU.
 ahahaa... jangan berhenti berdoa kayy..

aku taw ramai yang "couple"..Bezz ke ?
bagi aku cukupla sekadar perasaan itu hadir dan berdoa la mudah mudahan dialah jodoh yang ditetapkan oleh ALLAH SWT

SPM is around da conner... mudah mudahan kite bersama sama berjaya dan memperoleh keberkatan dan diredhai ALLAH SWT


weyh,n...... Terima kasih taw !!
aku terharu sebab kau da tolong aku lupekan..

jangan nanges ea,malis? buruk muke nanti..

ni something that i find when im bored goggling around.. hahaa..

  
wokeyy betowl x "quote" nie ??!!!
 nie la keje aku bie aku bosan tahap tenuk taw !!!

k larhh..


  
aku sayangkan kau kerana ALLAH SWT..

ingat tuh !! keep in ur mind and heart kay..


Fingerr off (^//////^)

1 comment[s] | back to top