F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Bile Tangki air mrsm PH pecah pada hari lahir ku~

Assalamualaikum W.B.T


Inilah rupe nye bile ia pecahh !!

Tanggal 07 April 12, hari ulangtahun kelahiranku..

selepas solat zuhur,semasa pembayaran duit bas mktab berlangsung.

kami terdengar bunyi yg amat kuat !!
YA ALLAH !! tangki pecah !! 

jadi, pihak MARA telah membenarkan sume pelajar mrsm PH pulang bermalam

CUTI DARURAT ,08 apr-23 apr !! 

phewww.. lam0 bhai !!


perhatian kepada sume helpers,anda dikehendaki pulang pada 15 apr !!
semua pesilat pesilat, olahragawan dan wati serta petaekwando,anda tidak dibenarkan pulang..


nie yg telah diberitahu oleh our beloved warden, MR.yunn..

tu lahh sebab nyew aku boleh update blog nie !!!!

weyh nk tg0k Anugerah berita harian but de org conquor tv plak !!



ehermm.. hepy nye bleh balek umah.. da arr burfday smlm !!


im glad to see my mum, dad, sis, n my younger sis n br0 !!
 kepada sume yg engat burfday malis !! trimass bykk !!

seriusly, malis terharu sangat!

terharu larhh ann, de org bagi hadiah.. xza bg teddy, ina bg teddy n choc , najjla bg kad, fatin husna bg tabung bent0k laki perempuan, huda bg pecil froggy


Trimass sume .. sayang korang !!! <3<3<3

bersyukur sangat dpt hadiah daripada korg sume !!



kepada alif ---->yes, im trying to forget bout u, but still u're my bestfriend know matter what !!

kepada nazmi----> trimas sbb zikir n nasyid "ALLAH selamatkn kamu"
serius aku terharu !!!

kepada hati----> seseorg telah mengisi dirimu,jagalah ia kerana ALLAH S.W.T



"Pandangan mata sentiasa indah,mengheret sang hati untuk bermadah,hanya mata hati mampu melihat jalan fitrah"

hurm, agak2 siapa yg membaca faham x mksud nye ??
hehee




sejak kebelakangan ni, aku jadi cam alim sikit... SIKIT jew !!
aku selalu bagi "sabda Rasulullah n hadis" kepada seorang hamba ALLAH nie

die turut membalas serupa.. aku rase aku ni susah nak jatuh hati kat org

tapi seriusly,bile aku jatuh hati, mestilah de sebab tertentu.. tapi bukan sebab penampilan atau wajah nye, tetapi kerana hati nya memikat aku..

Ya ALLAH, mudah mudahan kau kekalkan perasaan ini, mudah mudahan niat kami kerana ALLAH SWT.



"Cintailah org yang engkau cintai sekadarnya,boleh jadi suatu hari nanti dia akan menjadi org yang engkau benci.Bencilah org yang engkau benci sekadarnya, boleh jadi dia akan menjadi org yang engkau benci"
(SAIDINA ALI) 


keputusan yg kami buat, status kawan baik or rapat tapi perasaan je yang lain.
 insyaallah, aku suke kau kerana ALLAH SWT..

cukuplah sekadar,kite suke sama suke x lebih dari tuh..

serius aku terharu, ade juga dlm dunie nie, ade org tersuke kt aku ea? but, Alhamdulillah.. 

nie pasal perasaan.. susah gak arr nk ckp.. ciap bisik agy nk sebut nme org yg dye suke !!  "buat masa ni, 10 minit yg prtama, 
aku suke----------------- 
krn ALLAH SWT".

omo !! sweet nyew !! hahaha.. trimass ~


cinta itu adalah fitrah seseorang manusia, cuma akal yang membezakan antara kita semua..

"Cinta itu adalah perasaan yang mesti ada pada setiap diri manusia, ia laksana setitis embun yang turun dari langit,bersih dan suci. Cuma tanahnya yang berlainan menerimanya. Jika ia jatuh ke tanah yang tandus,tumbuhlah kedurjanaan,dusta,penipu,dan lain-lain perkara tercela. Tetapi jika ia jatuh kepada tanah yang subur,disana akan tumbuh kesucian hati,keikhlasan,budi pekerti yang tinggi dan lain-lain perangai terpuji".



weyhh.. dahh arr tuh !!!

feeling nyew ~ ishhh3 !!

eherm, sape sape perasan x ?? yang kite cuti tapi membe laen skola ??
pewhhh bosan seyhh !!! 

pew nak wat nie ????

**garu garu kepale yg x gatal nie.

pikir lahh dulu, k, nyte ~

hepy belated burfday, malis !!!

finger off (>___<)

2 comment[s] | back to top