F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
KrukkKrukkk (>w<)
hurm,semalam start ngan makan wafer . . . right ?

kali ni depressed.amaran keras ,kalau tak larat baca exit je kan.

Assalamualaikum,


hurm,done with sad episode~

mulakan hari mu bersama colgate, TAPI aku pakai Darlie larhh !!!



peduli ape aku !





kayy, errrr.. nk start ngan ape ea ?
phewww. . . .


hah ! yeah ! knal MARIA ELENA ?

yeahh i lurve her! im not "musahaqah" ea!



yeahh, done with her video


english dye mmg bezz.. dye pndai ckp "slang" english !
slang ? apakah ??
hahaha

serious mmg Random Behaviour ! S T Y L E ! ! !




MatLuthfi knal ? kenal ? kenal x ?





omo !! cm eunhyuk ! kan ? kan?




cakap ye ! sekarang ! kalau tak sok kene tulah aku !!


ehehe.. kiddin ma (>~<)




kayy.. enough with that.. 


sape tahu hobi aku ape ?


m e l u ki s . . . m e m b a c a ko mik!, Gen Q, 
Y e zz and ofcourse E pop !!


 haha n mp3 takkan lari daripada genggaman aku !


kayy.. time minggu exam pown aku boleh amek sehelai or dua helai and hold my pencil !


bo00.. amek kau ! orang study aku ? aku ? grgrgrrr... 


MATI larhh.. ape yang aku daapat ea ?


sebenarnye stress.. nak call my besties, x bawa phone plak, x kan nk call my enemy right ?




last last kat kertas larhh aku hilangkan tension selain beribadat larhh


nanti aku upload.. haha.. mane ntah kamera aku ni.. 




almaklumlah, phone aku da tamat riwayat.. aku PINJAM phone adek aku yg touch screen tuh!! perhh suse nye nak text !


aku nak text sape an ?


aku ni bukan sesape pun..


biarlah.. huhuhu..


the truth is-------> x de idea nak tulis ape.


aku mengarut je larh..


hurm, im still wondering... bile nak bagi ni ?


hadeyhh.. rabu ni nak kua ! JJ la. mano lagi an ?


pewhhh... nak buat ape ea?


jam da dapat. kasut pun dah ! ape lagi .. (>~<)






weyhhh !!! da x do idea ni !


semalam tidak tido, tiada mood.. hari ni aku penat !


petang tadi aku tdo ! bangun je terus solat..


pastuh masuk keluar tandas siap siap g aerobik plak..


hurm, hari ni tak ponat lak.. rase tak puas .. balek je menuju ke tesco sban jaya.. mak beli barang.. aku duk je dalam keta..


Sampai je umah terus meluru ke lappy..


ahaha.. terus on9.. xdo kojo!


akak plak masak terus.. semua muka lapo lepas aerobik !


makan cikit sudah la an?


hari ni aku nak tido tapi takde lah awal sangat..


still late.. tak tahu nak sembang ngan sape..


aku ni siapa je lah.. kawan banyak sorang tak maw tegur..


aku ni JAHAT sangat ke ? semua tak suka perangai aku yang 
"terlebih peramah" ke sampai semua form kenal aku?




arhh.. perasan ! ntah ntah ade yang tak kenal an.. huhu


peramah sangat orang tak suke, bile aku senyap mula la nak mengata..


manusia manusia.. pelik pelik..
 aku ni ! cakap org pelik padahal aku berjuta juta pelik !


sampai tak kenal hati sendiri, kalau hati tak kenal, 


everything bout "malis" pown aku tidak mengerti..


banyak plak identiti nye!


bile org cakap " senyaplah!" mula la nak mata buat kolam.


bile aku sound, aku kene sound balik, kolam da nak pocah!


bile aku tegur, aku kene tegur aku terima.


bila aku minta nasihat, aku terima, pada masa yang sama 
conclusion akan dibuat dlm hati, 


mulalah tears running down my cheeks..




betapa lemah nye aku.. bak kata si XZA---> "kau kuat sebenarnye, tapi sifat rndah diri kau yg trlampau sangat tuh yg meruntuhkan kekuatan kau"




memang betul, cam semalam, bile my besties bagi nasihat, aku melintas cakap dye.. pastuh mula lah tears running down my cheeks




Aku pun terima.. Aku yang salah pasal semua benda...


apa aku buat semua salah, semua yang aku buat tidak diterima..


meski dalam kelas sekalipun, pendapat aku ditolak, dalam LDP pun, idea aku ditolak sebab malas nak buat..






Aku pun da tak semangat..


Baru aku sedar, betullah apa yang XZA cakap..


Dye mampu mempengaruhi aku dalam banyak perkara




Sebab Dye aku boleh tak senyum untuk beberapa hari, tak layan orang,
muka masam mencuka, x semangat , dan boleh jatuh sakit dapat MC 2 hari plak tuhh..




Aku ingat lagi, setelah salah faham tuh, aku da tak rapat cam dulu(aku rasa),
 bende yang aku takut, yang aku cakap kat Dye dah jadi..


Semua salah aku, kalau aku tak cakap mesti tak jadi.. kan ?


masa tidak boleh diundur, kata kata juga tidak boleh diundur..


kenapalah aku amek risiko ?




serve u right ! ** Debushh !!!




takpe, Xza cakap, "jangan letak Dye di sama tempat dengan si tututtt tuttt tuh..


Dye tuh lain.. jangan letak harapan Malis nanti kau yang terluka"


Betul tuh.. aku nak wat cammane ea?






have any idea or clue ?






kayy, lets hang it here !


yang pasti mimpi aku akan aku realisasikan, barang kene bagi ! kene langsai jugak !


kalau tak aku...


hubungan m a n u s i a dengan m a n u s i a


sangat susah, aku nie blurr lagi lah tak tahu!!!






hurm kaayy dah ponat... mata da tertutup.. daru tadi aku asyik 
nodding off je !






miaww (>w<) !! finger off






0 comment[s] | back to top