F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
TetttTetttt !!! (Loceng Berbunyi, Sila Bukak Pintu !)
kali ni depressed.amaran keras ,kalau 

tak larat baca exit je kan.



Bismillahirrahmanirrahim, dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


hari nie aku stress tahap tenuk.. tenuk pown x 

stress cam aku !

AKU NAK KUAR ESOK ! 

TOLONGLAH !!!


TAPI tetibe Dba n Amie balek kampong plak !

aku da janji ngan junior nak jumpe esok sekejup .. only for a minute


bile aku ajak budak ni, xde duit la, ajak budak nun, nak study la, ajak budak tuh, x mo tengok wayang la.. semua bagi alasan !

terlintas di fikiran aku, 

"kenapa kengkawan aku ni tak layan aku ni ? 

even my besties pon same .."

takkan tetibe nak tanye dye kn, "kenapa kite dah jarang berkomunikasi ea? selepas kejadian tuh,
 kite dah tak rapat .."


takkan nak tanye plak ? nampak sangat la aku nie . . . . .

errr, ntah la.. aku nie terlalu risau. aku tak nak la 

menyusahkan orang


hidup aku ni, asyik menyusahkan orang je.. 

tuh yang aku takut tuh!



aku takut orang marah aku. aku takut 
orang benci aku. aku takut perbuatan aku menaikkan darah orang. aku takut sebab aku orang bergadoh. aku takut dye jauh dari aku. aku takut orang annoying ngan aku. aku takut hilang . . . .



haishh.. banyak sangat benda yang aku takut !

benda yang kita takut la akan jadi sebenarnye. kan?

nak wat cammane.. aku ni suke pikir negatif an ?

ade mase nye aku pikir positif gak tapi sifat rendah diri yg terlampau menghalang segala galanya..

kadang kadang , aku baik ngan junior pun form5 pandang serong. 


S A L A H  ke ?



Apa salah aku, sampai korang sume

 layan aku camnie ?


aku tahu aku nie pelik. 
aku jahat ke ngan korang ?


perangai aku buat korang rase annoying ke ?


memang aku annoying kan ? kan ? 


tolong nasihat aku, tolong lah

aku ni banyak kekurangan dari korang

aku takde la ade rupa cam korang kan?

aku ni tak lah secerdik korang

aku skola kat mrsm pun sebab rezeki 

ALLAH SWT



tapi aku bersyukur dengan apa yg aku 

ade walaupun aku ni pelik


hurm . . . . . .


 sape lah nak kuar ngan aku esok ? **Tetibe 



Ya Rabb, izinkan lah aku keluar esok  

dengan sesiapa je lah.. Amin


Aku rase setiap hari aku update blog.. kan? kan ? 

hehee.. dah diari aku dah hilang!

ni je lah yang aku ade.. tempat aku meluahkan

okayy, enjoy this night !

tangan dah kebas lahh..

(>~<) Finger off


0 comment[s] | back to top