F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
YEahhhh !!!



Yaww !! x mo x mo TENSION, x mo x mo MUNCUNG, x mo x mo UPSET 





Assalamualaikum wbt.. mudah mudahan sehat sentiasa. Amin

Selepas, haircut day, aku da berubah cikit. gain confidence with my new style ! kyaahh..

hurm, but by the way, imran,adekku baru menang anugerah free slap 

aku bagi la.. UNTONG kan ? kan ?

sape suh delete pic aku ngan dye dlm hanset tuh !

kan da kono!!!

p/s: Dye = imran, jangan salh faham


yahh! engat lagi pasal hobi aku ?


engat x? hehehe


cam nie, meh aku bagi hint !


SITUasi nye begini ---><---

bermula nya, ketika minggu exam SEM

kayy, orang sume study nie.. taw tak aku buat ape?

aku amek sehelai kertas dan pensel nip.. 
(gaya macam nak study)

padahal aku mnyerang alien @makeluk asing !


haha.. menyerang larhh sangat an ?!


peww lagi, jari aku mula lah menari nari di sehelai kertas putih ...






Ini lah hasil nya,




























Nie hasil tangan kengkawan.. 

Dr--> Zairief 403



Dr------> Yana 504




Dr---->Adriana Mrsm Tepeng








Eheheheeee...


kayy, tuh je la yang aku sempat share


malam nie, aku, mak, akaks n geng AIA Fitness maw g holiday


di Langkawi.. 


dah selalu pergi an.. tapi enjoy la sebelom pre-trial maa


T E R R I F I E D !!!
.....




kayy, done with that


hurmm, see u around.. maybe kat Langkawi ?
hehehe


YAww, cant wait ! 


Finger Off (>w<)


0 comment[s] | back to top