F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Singgah Sebentar
Assalamualaikum WBT

Lama tak jenguk blog ni.
Dah bulan sebelas.
Last entri bulan enam.
Dah tak ingat nak kemas kemas bende ni
Sebab entahlah. Aku dah malas kot. Dulu suka lah.

Tetibe bile buka blog ni
Usha kotak komen.

"Eh banyak nye"

Takdelah banyak mana. Tapi pelik juga lah.
Semalam aku tetibe rasa nak luah.
Banyak sangat bende yang ku simpan.
Perit pula.
Tapi hak kita la kan nak cerita or not.

So, aku buat keputusan.

Aku nak menulis balik.
Tak kesah la kalau ada orang terjumpa blog ni.
Nak tinggalkan komen yang memberangsangkan or tidak
I really dont care
Sebab itu hak mulut masing masing.

Agree ?

Node jela kan !

Aku ade la juga jenguk blog Akbar Azman, Aizat Abd and Anis Nyott.
Suka bace .
Blog fathyakan and Dena bahrin pun best.

so, ikut lah, aku rasa nak tulis, aku tulis.

Keep moving forward !

0 comment[s] | back to top