F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
UITM Kuala Pilah (BETING)
Assalamualaikum WBT everyone !

Yeahh finally i've made a choice !
Menuju ke UITM Kuala Pilah.

So, semalam balik rumah. K.pilah ke seremban x sampai satu jam. Kalau PH berjam jam !
Tak sempat nak bermimipi dalam bas, huahuahuaaa

Program Minggu Destini siswa baru jer tamat.
So, kini diriku bergelar sebagai Siswi Uitm KP !

And yeahh aku aras LIMA, kolej kediaman Sri Menanti Satu ! aras lima okayh !
Memang kurus arr aku lepas nih !
Kat sini tak macam PH. Satu aras ade 12 0r 13 bilik.




                                     
                                 Bangunan yang depan sekali tuh , kolej kediaman aku, Sri Menanti 1 !!!


                                          


                                      


                                     

Ni dekat belakang kolej Sri Pilah (kolej Siswa). Kat kawasan nih, nanti ade pasar malam.  Tak sabar nak                 pegi pasar malam kat Beting ! hohoo



                                      

              Kami penat berjalan , orientaring kan !!!! Semua kepenatan nak mamposs !! hahahaa



Kt Beting, macam apartmen ! Satu aras ade 8 RUMAH.
1 Rumah, ade 3 bilik.
1 bilik ade 2 katil.
1 katil dekat ruang tamu.
So, 7 org housemates !!!


weeheee, Alhamdulillah , sume housemate aku gila gila, sporting ! main ghedah jer !


                                         Dari kiri, Nana, Wana, Aina, Ida, Pika, Mumtaz ~



Rupe rupe nya, masing masing gilerr kamera !!!!! Pantang masuk bilik seminar jer, teros snap picca !!!







NI Aina, Aina bdk selangor .
 dye pemakai tudung labuh taw ! Tapi dont judge a book by its cover !
Aina nih business girl taw ! she's own a  business online !
And aina juga seorang yang spirting, gila gila lagi !! okayy memang kami boleh ngamm ! haha
Aina juga suka buat lawak ! Aina Ohsemm !!!




Petang petang panas ! so kami gune payung, Tapi share lah, sebab aku n wana x bawak payung.
Sharing is caring , right ?? hohoo









                          Ni Wana , kadang kadang aku panggil wawa. Selalu typo !! hohoho
Wana bdk Kluangg !! Wana nampak cam cool, cam otai sikit, Tapi bile Snap ! Oh myy Comel nye,
innocent jerr muke !! first malam kt bilik seminar, kami dah menjerit jerit keriangan bila akak or abg pm atau fasi berkata kata di hadapan ! Bile pa sistem pasang lagu gentleman , hah amek ko ! Aku , nana n wana menari nari kriangan smbil duduk kt dlm bilik seminar(cam kanak kanak ribena pon ade !)
 Kami tak peduli ape org depan or blkg cakap , ADE KAMI KESAH ??

HOHOO, serius , kami Ohsemmm ! tidak peduli ape korg kata, janji kami have fun dan selagi tidak melanggar syariat Islam, it's okay ! hoho Wawa Ohsemm !!!!





Ni NANA, roommate aku. From Segamat !
 Mule mule cam cuak sikit laa. Tapi aku cube adapt for the first time i saw her. 
Dlam hati, takut jugak aku, kalau dye rase aku annoying, x habeh habeh bercakap ke.. kan ?
Yelahh, aku ni byk ckp cikit, riuhh, peramah nk mampos pon ade (macam akk ckp)
Tapi dye layan jer. so aku rase kitorg akan jadi rapat giler ar.
Nana bdk sukan. Aku tgok muke pon tahu. Muke dye cam Teddy ! hehehe Comel juh !
Nana mmg cool, relekss jer, tapi kalau dye buat lawak mmg x bhentilahh aku gelak !!
Baru sehari aku x tatap muke nana, Rindu sudah menerjah !
NANA ohhseemm!!!


Yang hujung nih, Pika. Org Kelantan.
Pika nih boleh tahan jugak melawak. Aku, aina n wana pernah ditipu oleh pika.
Dye cakap akak pm nak jumpe kitorg kt luar. Okay masing masing terkejut nk mmpos !
Tapi bile dye gelak, baru kami tahu dye buat awak sebenarnya, sebaik tak kene lepuk ngan aku !!!




                                                      Kami OHseemmm ! Anda ade ??



Muke mengantuk ! ni satu aktiviti tuk menghilangkan Mengantuk !
KAlau mengantok , snap okayhh ? Teehee ~







Hari Perasmian penutup Minggu Destinasi Siswa (MDS)
Dahlaa pakai baju putih skola. Tudung yg diberi oeh pihak uitm, lembut plus lembik nk mampos !
aku, aina n wana terpksa pkai tudung lagi kt dlm. tapi still tudung x btuii. Tudung ak plakk jadi bulat !
Seharian, kitorg xde mood nak snap ! Tudung x maintain KAN !!!!



Kami pakai bju putih nih dari pagi sampai tgh malam !!! Dasyat tak ?? hohoo
Maghrib pon x sempat mandi, akk pm kitorang 10 minit tuk mandi tuka baju bfore maghrib . 
GILERRR !!


Nih muke tersengguk sengguk beberapa kali ! Kami penat, so kitorang pon tdo tersengguk sengguk lahhh !
Sebab ngantok punya pasal, kami pon snap pic, walau ngantok !HOHOH











Tudung penting. kene selalu kemas dan maintain ! Penat ugaklaa nk btuikan, bagi maintain !


Aja Aja hwaitingg !!!



Yg hujung ni Qila, dye ketua aras 5 ! Rumah sebelah kiotrg. Bdk Klang !
Kami nk bertolak balik ke rumah ni, sempat snap dulu !
Aku anta qila g ktm, then bwk wana g terminal 1, nk beli tiket bas tuk dye.
Yelah, aku bdk seremban kn .. knela saling tolong menolong!
\


Senang ceghita , Kami OHSEMM lah !!! We'll do evrything as long x bercanggah dgn hukum Islam.                          Insyaallah

So, aku harap aku boeh berkenalan dengan ramai org , x kesah laa course lain.
And aku berharap persahabatan kami berkekalan hingga akhir wktu kami! Amin

Aku harap tidak akan timbul masal tak puas hati or salah faham or pertelagahan  in any case !
Everything boleh bwk berbincang kan ?
Teehee ~


Housemates Rumahh 55 , Aku sayang korangg !! Muaahh muaahhh


SRi MENANTI SATU ! Gempaakk giler HoooAAHHH !!

KAMI OHHSEMM !!!!

Tak SABARR nak balek Uitm Kuala Pilah (BETING) !! I miss my housemates !!!


F I N G E R     O F F !!!  


0 comment[s] | back to top