F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Bagi ruang ? Masalah M A S A L A H !
Assalamualaikum warahmatullah ~

Sila sambung. Kekeke.

So, Hai. Saya Malis. saya 17 + 1.
Tapi Qayyum panggil saya Manis.  =..='
Senior saya, Ihya dan Ayoi panggil saya Lis.
Bestiie saya, cikinss panggil saya CT.
Faiza panggil saya , Mal.
Pika panggil saya Kak Ngah , "takde kene mengena"
So, awak nak panggil saya apa ? Terpulang, okay  =)


*Gilaa. Macam sesi perkenalan pulak.
"Mood nak sambung belajar"


Hari ni sudah masuk bulan MEI. So, tinggal 26 hari untuk bergumbira bersama kawan kawan dan
terutama kawan yang paling akrab iaitu INTERNET !
Weyh weyh, that's not the point exactly.

Saya tidak sabar ingin menempuh zaman universiti.
Hurm, alhamdulillah, saya tidak dapat mana mana interview. so far, ade satu test online untuk biasiswa TM
Hope dapat. sebab hampir 5 tahun TM biaya pengajian saya kat MRSM PH.

But entahlah . next time kalau ade peluang amek lagi, nak try da best lah !
 And yeahh, alhamdulillah, ade lah jugak dapat tawaran belajar kan. Tapi aku takdelah banyak sangad dapat tawaran. ofcourse swasta tolak lorhh !


Aku ade 4 plan act.
FIRST      ~ GMI , process in oil and gas
SECOND ~UNIKL foundation, science and tech.
THIRD      ~ Matriks
FOURTH  ~ UPU, asasi pergigian, UIA


So, 3 plan yang dirancang, Alhamdulillah aku dapat, cume GMI dpt mechatronics.
Erghhh, masalahnya dalam kelas fizik, aktiviti utama aku TIDOR. siap ade geng lagi, huda dan najjla. LOL
Pastuh, nak aku amek kos yang major nye fizik, mekanikal + elektrik pulak tuh.
Wow, sangaad tough !
Maka dengan ini, saya menolak tawaran daripada GMI.

Second choice pulak, okay la. Course engineering. Study kat KMKN, iaitu Kolej MARA Kuala Nerang,
tempat matriks akak aku.
Phewww, jauhh nun di hulu kedah sana .


HULU lagi ! cukuplah 5 tahun dekat hulu perak. =D


So, mak tak bagi sebab mak cakap kejarlah dentist. Tapi hurm aku memang nak sangat kejar cita cita aku.
Aku pon tolak lah second choice !

Third , alhamdulillah dapat matrik! kat Melaka. sebaik lah dekat.
Dengar citer ramai budak PH berkampung kat melaka nih. hoho

So, result UPU belom keluar lagi. Tapi temuduga for certain course dah keluar.
Yang aku pelik kan, interview for tesl aku x dapat. Wae ?? BI aku A , okayh !
Ermm, syukurlah tak dapat. takdelah aku nak nervous sangad menghadap panel panel tuh kan ?

Mudah mudahan aku dapat tawaran daripada pihak UIA untuk course asasi Pergigian. AMIN

And, hoping that i can meet atiqah zolkifly. hehe, Miss her so badly !

END. It's all about futher study huh ~


**cube bace tajuk post ni. Pasal bagi ruang kan ? Agak agak ruang ape ?
Have a guees, please.


Somehow, ade yang cakap,
"Ko nak isi makanan dalam perot kau ke ?"
"Tahulah kurus, nak gemok ea ?"


Tapi ade yang cakap,
"Bagi ruang untuk maafkan orang ke ?"
"Kau dah tutup pintu hati kau untuk terima seseorang ke ?"



Dan banyak lagi persoalan . . . .



Only me and HIM know about it.
Cuma dia hal yang baru wujud dalam kehidupan aku. So, kita kawan okay. Tak lebih.
And yeah, aku bukan mudah untuk mempercayai seseorang.

But i feel relief when someone said that he or she trust in me. Feel honour gituh !



And please be remind bout this, "Hamburo sarangeul swibge yaegihajima"



Erghh, satu lagi masalah, yang tak de kene mengena ngan post nih .


APESAL muke aku semakin merah merah ni ! Not blushing. Tapi entahlah.
Nak kate ellergic, SEJAK BILE AKU allergic !


Ontah, i'll come out with any solution lah to overcome this mess.
Haii buat perangai pulak muke nih, Pimples tolonglah blah !
Ade ke org egt aku blushing. GILA. padahal bekas jerawat. LOL.


kayy la, nanti wa sambong naa . banyak sangadd masalah.
Lagi satu, aku ngah tunggu akak aku belikan aku phone. hoho nk s3 mini.
 Pleasee lah akak. hohoho. Mudah mudahan dapat. Amin.



ESOK nak tgok IRON MAN3, nak ikod ? JOM, aku belanje.

LUSA, PWTC mari ~

kayy nite , folks !

F U L L S T O P !

0 comment[s] | back to top