F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
HeartLess again, LOL
Ohh hati. ohh hati. kau sering disakiti. aku minta maaf sebab tidak dapat menjagamu dengan baik.
Tembok yg kukuh ibarat tembok besar China telah roboh . Gara gara jatuh. deyhh
lelaki . lelaki. kenapa suke kecewakan ? menyakitkan ? deyh  deyh. tumbuk nak !
**mood nak bunuh orang.

bende paling aku benci. "SUKE"

nanti aku kecewa. sakit hati. pastuh mulalah aku cari hobi baru.
sekarang aku sudah pandai layan novel. dulu komik jer.
novel pulak sekarang.
biaselah, orang patahh hati.

ade ke, someone tuh cakap,
"kalau ade tibul perasaan tuh, buanglah"

woi, perasaan aku an. hak akulah. nak buang ke. nak pendam ke. yang kau tuh kenapa ?

deyhh marah lagi ni. taw aku jawab ape ?
"eah, mane ade perasaan. aku heartless lah. chill la,, kau tak salah pon"

Itu bahasa aku. H E A R T L E S S.
nak cover perasaan sakit ni.


yelah, aku mana pernah . relay relay bagai ni. ofcourse la timbul perasaan jealous kan. kan !
mane tak nye, woii kawan kawan aku la kan, semua ade relay.
tambah tambah lagi bebudak yg update kata kata manis jiwang bagai. LOL

kalau aku , takde la sampai tahap jiwang karat bagai bagai ni.
not into myself la.
baik hantak aku kat tanjung rambutan.

so, sekarang. untuk merawat hati aku yang terluka dek sorang kawan aku ni, aku bace novel je. pagi sampai malam.

satu perkara yang aku take note, dont fall to ur bestfriend, whether it will ruin ur friendship or make ur relationship better.

antara dua. musnah atau bahagia ?

choose it. sudah dua kali. so MEMANG aku take note.

disebabkan aku tak suke perasaan "suke", aku jadi H E A R T L E S S.
bile nampak mamat enchem or cute an, mulelah mulut gatai,

"err, comel nye. enchem nye. hehe"

kalau lalu depan diorang la. lepas dah belah aku terus senyap. taw kenapa aku puji ?
just nak cuci mata !
orang heartless macam aku, hanya puji untuk cuci mata sahaja. tak masuk pun dalam kotak pemikiran aku.

SAHAJA. hobi jugak la tuh.

kadang kadang sebab aku geram ngan si @#$ tuh, aku taip nama dye kat twitter .

"A#$, aku benci kau !"

dye bukan nye ade twitter aku. FB x boleh, family aku ade. hehe.

okay, lepas ni, kalau aku ter"crush" kat sesapa, aku terus singkirkan dia dari memori and hati aku.

why ?
aku tak sanggup nak kecewa, sakit hati, rase nak bunuh orang pon ade.

So, kepada dia, terima kasih jadi kawan aku, terima kasih sebab bagi layanan istimewa kat aku,
terima kasih sebab sudi keluar dengan aku.
i'll appreciate the moment that u've spent with me.

kau memang pandai layan orang terutama orang yang polos dan lurus cam aku.
thanks sebab hampir mempermainkan hati aku. thankss sebab kau jerawat aku naik !
thankss sebab menemani hari hari aku.

aku menghargainya dan aku tekad untuk melupakanmu,
aku harap kau faham maksud aku harituh, "kau jahat"

i'hope that i could hear ur voice but i know that i can't do it anymore.

F U L L S T O P  !

0 comment[s] | back to top