F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Hari ni Jumaat taw !
 hello gullie and gulliess ~  *what's that suppose to be ? girls and boys? maybe !
*lebih sopan. Assalamualaikum sahabat sahabat ku.
more polite, i guess.


tahu tak hari ni Hari Jumaat ? Hari yang penuh dengan keberkatan. InsyaAllah.


tapi an, aku .. err. no idea act. baru bace blog orang tadi. then, aku realise yang aku da lame tak update.
hah, lebih tepat sekali, Menghilang kan diri . ngehhh
ye laah an, result sudah keluar. malas nak bagi tahu result sebenarnye. (>___<)


PAda hari Khamis, 21hb Mac,
 aku menjejakkan kaki di Maktab Rendah Sains MARA PENGKALAN HULU,Perak.


err, ramai sudah sampai. ramai beratur nak bayar tunggakkan. (Termasuk aku)


tapi satu perkara yang aku tak boleh lupe, bile someone panggil aku. suruh duduk sebelah nye.
kayy, aku pun err senyum jela an. hormat.

tapi bile diungkit perkara lame yang agak menghantui hidup aku, aku terus rase down.
weyhhh, down sebelom amek result. apa ni !
PETANDA , mungkin.

apelagi, menangis sakan la aku. Mak diba juga yang peluk aku, tenangkan aku.
 (mak aku tak ikut act)
ayah aku pulak marah kat someone tuh, ayah aku memang nak cari la lepastuh, tetibe someone tuh takde.
masalahnye aku pulak yang malu. nanges. belakang aku kengkawan sedang beratur panjang nak menjelaskan yuran tunggakkan.


masing masing pelik.


 "apahal budak ni menangis ni ? result tak kuar lagi kowt ! "


aku ape peduli time tuh. tak suke hal lame dibangkitkan.. nanti benci pulak datang.
bertambah gelaplah hati aku yang dah gelap ni. penat nak cuci nanti.  ngeehh ~

bila aku sudah tenangkan diri aku, aku tetibe nampak die,


Marah, benci, dendam.


heyy heyy shuhh shuhhh. shuhhh.. aku tanak kau hadir dalam jiwa aku.
Nyah kau "benci,dendam, marah" Pergii !!


yess, im trying to forgive you. but.
Still trying . kalau boleh tanak jumpe kau dah. aku takut benci datang balik.

and tahniah la, result kau bagus dari aku. ini semua ade hikmah.
ye, memang kau berjaya bunuh aku dari dalam, macam ape yang kau cakap dulu.
 aku ingat semua hal tuh. masih jelas di ingatan.
. aku tak tahu sama ada kau masih bencikan aku atau tidak.
aku tak kisah semua tu.


yang aku tahu, aku cukup terseksa dulu, aku tak dapat nak hadapi hal itu,
kau cakap aku spoil hari hari kau,
kau yak tahu aku lagi terseksa. kenapa aku yang spoil hari hari kau ? kau ke yang kene aib kat surau. kau ke kene tengking ? kau ke orang yang nak dilempang ?


bukan aku ? aku yang kau rase nak lempang kan ? aku ni hina kan ? aku ni tak berilmu macam kau kan ?


aku tahu. ilmu aku ak cukup banyak cam kau. kau tak tahu. betapa susah nya aku nak bangun.
mungkin orang lain yang penah kene boleh releks je, aku tak. sebab aku memang jenis yang tak boleh terima bila.....
 terutama kau yang aku hormat.


aku nak lupekan. kau tak tahu. hari tuh physics kowt. aku tak boleh belajar. aku sakit gile. sakit kepala aku berterusan  dengan teruk nya. emosi aku memang tak stabil.


weyyhh, come on la, i've try hard to live and clean my name
.Alhamdulillah la, aku gembira tuk kau. So,aku harap kau boleh berjaya dalam mencapai cita cita kau.
aku cube lupekan ape yang pernah terjadi dulu. just aku tanak tengok muke and name kau.
kan best kalau aku terus block ?


"Tapi nampak sangat an ?"


sooo, conclusion that i've make for this beautiful friday is trying to forget everything, and keep living on.

kite kosong kosong ea @#%&* ?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

hahh, korang nak tahu ke result aku ?

jeng jeng jeng..


DAMN !

aku menanges lagi lepas keluar daripada bilik seminar.
runs to my father and said,


"ayah ,jomla balik. malas lah nak jumpe sesape. tak dapat straight pon la"

"alarhh, takpe, ni okayla ni. akak kau failed dye boleh gelak gelak lagi"

"ermm,okay okay. ayah, nak apply GMI lah, kalau dapat nak"



So, aku apply GMI, course engineering. padahal aku nak dentist !
result aku okayla act.


tapi memang aku tak bagitahu sesape pun pasal result aku. Malas.
menanges sebab tak straight A+'s. hehee


so, let's keep moving forward.
SPM is not everything. it's not getting worse than cancer, right ?

so, keep your chin up and rock the world !  and Carry On 


 Oooh Hah !


0 comment[s] | back to top