F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
Meet him.
Assalamualaikum everybody !

"Him" is someone that I had a crush on.
Dululah. Now tarakk. Now, i am heartless.

Bermula dengan wechat. Lol tarak kredit ar nak text dengan celcom apatah lagi nak call. Betul dak ? Maxis celcom mahal. Apetah lagi number aku.

Aku dah tak contact dengan die sejak our last hang.  Fb pon tidak. Die jaranf online. Bile aku da pakai sp  a.k.a  smart ph, name dia tetibe pop out kat wechat.  Aku add jer. Kawan kan .


Bukan aku yang mulakan. Dia okey. Perkara aku paling suka terutama bile wechat,  gelak die. Die cakap die paling suke bahan aku . Yelah gerenti aku tembak balik kaw kaw !

Aku hanya berkawan.  Not far from that.  Hahaha.


Bagi aku an, wechat nih buat suara aku kelakauu sangad. Korang tak berpendapat sedemikian rupa ke? Hehe.Macam cikinss cakap, "hantu dengar pun lari taw!"
Serius kelakar. Cam kartun pun ade. What ever la. Janji aku boleh voice chat. Kan ??


Haa tahu tak ? A couple of minutes ago, ermm lebih kurang 25 minit yang lalu, ape mimpi dia wechat ngan aku ntah. Act dia ajak kuar. Nak beli book note. Eah eahhh bukan bukan.  Notebook act.
 **Suke suka jer bm tuka bi.  Buku nota jadi booknote. Error nohh !


So, Esok means hari ni la, sekarang jam menunjukkan jam satu pagi empat puluh tujuh minit, so it's today. Going out with him because of a notebook that will be useful for him.

Tapi an, aku baru cakap dengan mak yang aku malu nak kuar. Tahu sebab ape? Ni hah muke aku ni merah merah. Pimples naik. Err geram la. Sejak aku tak makan EPO (sort of vitamins) muke aku jadi sensitif tak pasal pasal !


Mak cakap nak bawa pegi klinik.  Please lah Esok okayh jer muke nih. Tolong jangan buat hal. Okay?
 Lol. **talking to the mirror.


Hahaha. Bile nak tido nih.
Nak keluar siang nanti.
Weyh tak sabo.
Okayh . Maw lelap sudah.
Nytee !!




F I N G E R    O F F !




0 comment[s] | back to top