F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW
SPM , END !!!!!!!
Assalamualaikum wbt ~



SPM ohh SPM ~~


Weyh, kwn ! kite dah merdeka lah

baju conteng ea? tudung skali ?

haha, x maw la, aku terus ucap selamat tinggal kt baju biru tuh..

hohohoho.. macam macam ragam pelajar2 highlanders ..

ana plak .. " da habes ke ? ana nk dtg skola lg.. de paper pe lg? ana nk jwb bleh ? huhu "

skang nk ikut cara nabil n akram plak.. bahse kn "ana"  hohohoho

ana da balik umah ! mak ayah ana smpai maktab kul 3 pagi.. betolak kul 9 mlm..  

ramai tanye, "akak, cane exam ?". ana jawab.. "erm,alhamdulillah. tawakal je lahh sekarang ni. dah usaha an ? "

REDHA is the BEST way ~

rindu lah time dinner

ana pakai baju raya time form4..






ana rindu saat 2 itu..
















sama tak muke kitorang ? de org panggil budak ni MALIS jugak !! hahakk



arghh.. didn't notice bout that monster ...







sheila HOT and dba CUTE



P106.. bilik paling TERBERSIH.. dipenuhi dgn budak2 HOT dan CIKANG kecuali aku laa.. hahaha



Adam memang suke amek gamba an?



Nak amek gamba sekali boleh x? haha




Teddy n Imah





403/503 till de END




Pdot,Iqy,Kasah,Rishe,Bunn and Khori












Nie roommate dr form 1 till 5.. Nor Shafyzan Aziz

mentor. budak top ten, cikang addmath,math, akaun n len2

huhu, sayang gile dye !

selalu jerit bile nmpK kucing.. haha, ana rindu nk dgr dye jerit sebab pkare yg kelakar

suka bwat lawak.. gelak cam org gile ~~ hohoho





ni astaka.. waktu pagi






ni plak kat DM, bilik P106 + nadia + qila shok buat jamuan









Ni time malam, kitorg order pizza .. hohohoo


hohoo


papehal pun , cammane terok pun seseorang tuh.. kite tetap kawan . sampai JANNAH..

aku terima korang seadanya, tolong terima aku seadanya

aku tahu aku teruk

aku cube jadi yang terbaik

aku usaha untuk jadi pandai cam korang

walau korang geram aku tdo dlm kelas, 
maaflah, aku memang tak sehat

aku bukan sengaja

x kesah la korang x peduli

aku tetap peduli pasal korang

aku sayang sume <3<3<3


0 comment[s] | back to top